woensdag 28 september 2016

Smoothness en mooie grachtjes

Heeyy!! :) Onlangs ben ik een dagje naar Utrecht geweest met Stephanie. Lekker winkelen! Ik heb een een paar leuke plekjes gefotografeerd, en wil die graag met jullie delen!



Dit is niet echt heeeel bijzonder ofzo, maar ik vind de grachten altijd zo mooi! Beetje Amsterdam achtig... 





Hutspot 

Dit is een super leuke winkel, met echt zo'n prachtig interieur! Zo tumblry! En daarnaast hebben ze ook echt hele leuke spulletjes. Van sieraden tot interieur hebbedingetjes. Als je na het winkelen even een drankje wil doen, dan kan dat! Ze hebben namelijk ook een bar! Hoe leuk? Zeker een aanrader! 





Stan & Co

Dit is echt zo'n leuk restaurantje! 1 en al Tumblr. Het eten is super lekker, en de presentatie is er origineel. Zo kregen we bijvoorbeeld een omelet geserveerd in het pannetje! Ook zijn ze erg klantvriendelijk en gaan ze echt een praatje met je aan. En omg, die man!! Hij werkt daar dus, en hij is zo ontzettend gaaf! Hij past echt perfect bij dit restaurantje, en vroeg dus of ik een foto van hem mocht maken. "Ja hoor" zei hij smooth. 



Starbucks

Altijd goed, en ik wou het toch even vermelden! 


Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen inspireren! Als je naar Utrecht gaat, moet je deze plekken ECHT bezoeken!

Hebben jullie weleens gewinkeld in Utrecht? 

XO,

-S-






Deze blogpost wordt niet gesponsord.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten