zaterdag 11 februari 2017

Streepjes en stipjes... Fashion trends 2017

Hey ladiesss!


Vandaag ga ik een hele opvallende fashion trend met jullie bespreken, namelijk patronen! Ik heb een paar hele opvallende patronen voorbij zien komen en wil deze graag aan jullie laten zien. Stipjes, streepjes, ruitjes, bloemetjes, en nog veel meer! Het lijkt soms wel hoe gekker hoe beter. Heb het overal voorbij zien komen. Op panty's, broeken, blousjes, en zelfs jassen!


Patroon #1 streepjes




















Patroon #2 stipjes








Patroon #3 gekke patronen


















 Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet alle trends even tof vind. Wel vind ik het stoer dat die dames het durven te dragen en het slayen! De stipjes trend vind ik wel echt supergaaf! Ik zou het zeker ook dragen. Wat ik vooral zo leuk vind is de manier waarop je de stipjes trend kan combineren. Durf het te dragen.

Wat zou jij eerder dragen? Streepjes, stipjes, of een hele gekke / drukke print?


XO,



-S-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten