maandag 8 augustus 2016

Create it your way tag πŸ™πŸ½ ✨

Heey! Vandaag beantwoord ik de vragen van de 'create it your way tag'! Ik verwacht dat ik heel creatief moet gaan nadenken over de antwoorden, maar hier gaan we...

Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Eerste vraag nog maar en nu heb ik al dillema's.. Vanille-kaneelachtig? Of toch meer bloemig? Ik denk dat ik zou gaan voor een chique, niet al te zoete, bloemige geur.

Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uit zien?
Dan zou ik een bordeaux rode kleur kiezen, die overal bij past. Bij elk seizoen, gelegenheid en stemming.



Als je een beautyproduct zou kunnen maken, waarvoor zal die dan zijn?
 Ik zal dan een product ontwikkelen die ervoor zal zorgen dat je make-up er aan het einde van de dag nog super flawless op zit! En natuurlijk heb je al wel fixerende sprays die een soortgelijk effect hebben, maar ik wil niet dat mijn make-up er 'oke' uitziet aan het einde van de dag, ik wil dat het er flawless uitziet!

Als je een boek zou mogen uitbrengen, waar zal die dan over gaan?
Dit is best een moeilijke vraag aangezien ik eigenlijk helemaal niet veel lees. Maar ik denk dan een rom-com op papier?.. Zoiets denk ik!

Als je een film zou mogen maken, waar zou die film dan over gaan?
Ik zou er dan een spannende, meiden actiefilm van maken met veel schrikmomenten. Maar toch ook wel weer girly zegmaar.

Als je een winkel zou beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Dan zou het een winkel zijn waar je van alles kan kopen. Een beetje een inie minie warenhuisje. Kleding, beautydingetjes, interieur hebbedingetjes, dat soort dingen. En dan ook nog een gedeelte waar je wat kan eten en drinken. Het zou er 'tumblry' uit zien. Veel wit -maar niet te klinisch- hout, ook beetje industrieel, maar toch ook wel weer knus. Goede beschrijving dacht ik zo!



Als je een robot zou maken, wat zou die dan kunnen?
Daar heb ik totaal niet lang over na gedacht; een robot die mijn kamer opruimt en schoonmaakt!

Als je een app zou mogen ontwikkelen, waar zal die dan voor zijn?
Dan zou ik een app ontwikkelen die je herinneringen stuurt. 'Shannon, vergeet je niet je huiswerk?' 'Shannon, je moet nog even boodschappen doen!' 'Shannon, vergeet je mail niet te beantwoorden vandaag.' Lijkt me top!

Als je een dier zou mogen fokken, hoe zou die er dan uitzien?
Nou heel simpel, ik zou gewoon een unicorn fokken! Mooi roze, mint blauwe manen, glitters...



Als je een schoolvak zou mogen toevoegen, wat zou dat dan zijn?
Een vak waarbij je leert met geld om te gaan. En dan heb ik het niet over standaard economielessen, maar echt hoe je je moet redden, en moet sparen!

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, wat voor smaak zal dit dan zijn?
Ik zat even na te denken, en kwam op deze geniale smaak; watermeloen-munt! Geen idee hoe ik daar op kwam, maar het lijkt me wel lekker.

Als je een drankje zou mogen creΓ«ren, waar zou die dan naar smaken?
Dan zou ik een heel fris en zomers drankje maken. Iets met munt (again...) limoen, komkommer (ja, komkommer in je water of drankje is echt heeel lekker!). Lijkt eigenlijk best wel op een virgin mojito merk ik nu hahaha.



Als je een emoji zou mogen ontwerpen, hoe zou die er dan uitzien?
Een dab emoji! Die mis ik echt. Lijkt me zo leuk! Oh en een zwart hartje...

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou die er dan uitzien?
Een modern huis, met veel rechte lijnen. En natuuurlijk een zwembad, en een bioscoop, en een mini Starbucks waar ik zelf alles kan maken, en een enorme keuken, en een enorme badkamer met nog minimaal 4 middelmatige badkamers. Grote tuin, heb ik zwembad al gezegd? Een danszaal, met geen saaie verf op de muur maar spiegels en een super goede geluidsinstallatie met een choreograaf die 24/7 klaarstaat. Ik draai een beetje door want dat hoort al niet eens meer bij het huis maar ach, even voor het idee! Zoiets lijkt mij opzich wel geinig..



Ik kan hier echt nog wel even mee doorgaan, ik vind dit soort vragen zo ontzettend leuk! Fantaseren over dingen die je toch nooit gaat krijgen in je leven. Maar wacht, never say never!

Wat zou jouw ultieme musthave zijn in je droomhuis? Ik ben benieuwd!

XO,

-S-





Geen opmerkingen:

Een reactie posten