woensdag 23 maart 2016

The 40 beauty questions tag

Hey beauty's, vandaag heb ik weer een leuke tag voor jullie! Ik ga een kleine serie op mijn blog doen, er komen namelijk nog 4 andere tags online. Dus pak een kopje thee of koffie, lay back, & enjoy!



Hoe vaak per dag was je je gezicht?
Ik was mijn gezicht twee keer per dag.

Wat is je huidtype? (vettig, droog…)?
Gecombineerd, want het is niet vettig maar ook niet droog.

Welke facewash gebruik je op het moment?
Ik gebruik de facewash van Kruidvat eigen merk, die is heel erg fijn.

Scrub je wel eens?
Ja, ik scrub mijn gezicht ongeveer 1 keer in de twee weken met Baking Soda. (Is trouwens echt een aanrader om Baking Soda te halen! Dat is echt een beautygeheimpje. Google maar eens, je zal verrast zijn).

Welk merk gebruik je daarvoor?
Ik gebruik de Pure Baking Soda van Arm & Hammer.

Welke dagcrème gebruik je?
Op het moment gebruik ik de Biodermal P-CL-E crème, super fijn!

Heb je sproeten?
Nee.

Gebruik je oogcrème?
Nee, ik breng altijd mijn dagcrème overal aan.

Heb je of had je een acnè-gevoelige huid?
Nee, ik heb daar gelukkig ook nooit echt last van gehad.

Heb je ooit ProActiv gebruikt?
Nee.

Welke foundation gebruik je?
De Maybeline Dream Wonder foundation in de kleur 85 Sun Beige.



En welke concealer?
Ik gebruik de Essence Stay Concealer All Day in de lichtste kleur (om o.a. mee te highlighten)

Weet je wat je ondertoon-kleur is?
Ja, ik ben heel roze.

Wat vind je van valse wimpers?
Ik vind het echt super super mooi! Ik draag het zelf eigenlijk nooit, maar die natural lashes voor overdag vind ik echt amazing!

Wist je dat je mascara officeel maar 3 maanden houdbaar is?
Jazeker. Houd ik me eraan? Nee..

Welk merk van mascara gebruik je?
Ik gebruik de Colossal Volume Express mascara van Maybeline.

Sephora of MAC?
MAC.

Heb je een MAC Pro-Card?
Nee, want zo vaak koop ik niet iets bij MAC.

Welke make-up tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
Voor mijn foundation en poeder gebruik ik een Real Techniques dupe en voor mijn wenkbrauwen een schuin afgesneden kwastje van Essence.

Gebruik je een basis of primer voor de ogen?
Nee, eigenlijk niet.

En voor het gezicht?
Ook niet, geen tijd voor ’s ochtends haha.

Wat is je favoriete oogschaduw (kleur of tint)?
Mag ik dan maar 1 kleur kiezen? Dan zou ik gaan voor een champagne kleurige shimmer oogschaduw voor over het hele ooglid.



Gebruik je liquid liner of een potlood?
Ik gebruik best vaak een liquid liner om een mooie wing mee te maken.

Hoe vaak prik je jezelf in je ogen met een potlood?
Hahahaha, nooit!

Wat vind je van pigment oogschaduws?
Heel onhandig, door alle fall out wat je dan meestal krijgt.

Gebruik je minerale make-up?
Nee, nooit.

Wat is je favoriete lippenstift?
Hot Gossip van MAC, een hele mooie roze cremesheen.

En lipgloss?
Mijn favoriete lipgloss is de Lip Maximizer van Dior. Dat kan je wel zien, want ik doe mijn best om de laatste beetjes er nog uit te halen! 



Wat is je favoriete blush?
Op het moment heb ik geen favoriete blushes want ik draag het niet zo vaak.

Koop je wel eens make-up via E-Bay?
Nee nooit, want het ik wil het risico niet lopen dat ik iets bestel en dat het dan nooit aankomt.

Houd je van drugstore make-up?
Ja, heel erg!

Ga je wel eens naar CCO’s? (Cosmetic Company Outlets)
Nee nog nooit geweest.

Heb je ooit overwogen make-up lessen te nemen?
Ja ik zou later graag een korte visagie opleiding willen volgen.

Ben je klunzig bij het aanbrengen van make-up?
Nee valt eigenlijk wel mee. Alleen als ik haast heb wil ik nog wel eens met de mascara in mijn oog prikken maar voor de rest niet.

Welke make-up misser vind je verschrikkelijk?
De verkeerde kleur foundation… Of het niet goed uitblenden van je foundation, bronzer of blush.

Houd je van kleurrijke make-up (lippen en ogen) of juist van neutrale make-up?
Ik hou vooral van neutrale make-up, maar soms vind het wel mooi om een felle lipstick te dragen.

Welke celebrity heeft vaak mooie make-up?
De Kardashians! I looooveee them!

Als je het huis maar met 1 make-up item kan verlaten, welke zou dat dan zijn?
Een lipbalsem! Ik heb altijd een lipbalsem bij me.

Verlaat je het huis wel eens zonder make-up?
Nee eigenlijk niet.

Vind je dat je er goed uitziet zonder make-up?
Euh, nee want dan zie ik er heel ziek uit haha.

Wat is volgens jou de beste make-up lijn?
Moeilijke vraag… Weet ik eigenlijk niet zo snel een antwoord op. Ik vind de producten van MAC in ieder geval wel heel erg goed.

Wat vind je van make-up?

Echt stom… Nee grapje, love it!

***Disclaimer: deze blogpost is niet gesponsord. 

En? Wat vond je ervan?


XO,

-S-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten