donderdag 24 maart 2016

My life in 20 questions

Hey lieverds, vandaag weer een tag! In deze tag beantwoord ik 20 random vragen! Enjoy :) Dit is de tweede tag! Er komen er dus nog 3... Stay tuned!

Wat is je lievelingskleur?
Roze! Of minty. Of paars. Of baby blauw. Boredeaux rood is opzich ook wel mooi. Telt wit ook mee?

Wat is je favoriete nummer?
Oke luister. Ik heb er dus best wel heel erg veel. Maar ik denk Work van Rihanna of Pillowtalk van Zayn.

Wat is jouw droomcarrière?
Ik heb het al een andere keer genoemd, maar weddingplanner!

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Aangezien ik het liefst wil werken bij het mediapark uiteindelijk, kies ik voor Hilversum.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
H&M en Zara for sure!

Naar welk concert zou je graag gaan?
Naar de Purpose Tour van JB. Ik ben nog steeds zo gefrustreerd dat ik geen kaartjes heb kunnen bemachtigen..


Wat is je favoriete thee smaak?
Framboos!

Verzamel je iets?
Nou geen postzegels ofzo haha, wel leuke foto’s met vrienden.


Je slaapt niet zonder?
Een deken. Al is het 60 graden, ik kan niet slapen zonder een deken.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jezelf, wat zou je er dan mee doen?
Dan zou ik een auto kopen, en een huis, en kleding en schoenen en make-up die ik dan ineens heel erg nodig heb op dat moment, en ALS er dan nog wat over is, beloof ik dat ik het op mijn spaarrekening zet!

Wat is je favoriete seizoen?
Ik vind opzich de lente, winter, herfst en zomer wel leuk.

Slaap je met de deur open of dicht?
Met de deur dicht haha. Waarom zouden er mensen met de deur open slapen?..

Wat eet je het liefst?
Antiliaans! Omg yaaassss..

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik wou het eigenlijk al heel lang. Ik had al vaker een site gemaakt op zo’n site, en dan kreeg je een vet moeilijke naam, dus ik dacht van als je dan een beetje ‘bekender’ wil worden, gaat dat noooit lukken met zo’n naam. Dus toen kwam ik via een vriendin bij blogger.com en het is veel makkelijker! En verder vind ik eigenlijk het schrijven heel erg leuk en de creativiteit die je in het schrijven en foto’s maken/bewerken kan stoppen.

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Nee.

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Toen sliep ik.

Wat is je favoriete parfum?
Ari van Ariana Grande!

Dit was het weer voor vandaag! Ik ben erg benieuwd naar jullie! Vertel eens een random feitje over jezelf!

XO,

-S-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten