zaterdag 26 maart 2016

I love sleep tag


Ik hou heel erg van slapen en dus leek het me leuk om de I love sleep tag te doen! Dit is de derde tag! Er komen er dus nog twee aan... Fijne dag allemaal!

Hoe laat ga jij meestal naar bed?
Meestal rond half 10/10 uur.

Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen gaan?
Mijn Instagram feed checken.

Wat doe je als je niet kan slapen?
Dan ga ik nadenken over dingen waar ik dan eigenlijk niet over na moet denken en dan ga ik piekeren.

Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?
Niks, als ik slaap kan je mij beter met rust laten.

Hoe laat gaat de wekker ’s ochtends?
Als ik naar school moet gaat mijn wekker om 06:45. Anders ligt het eraan hoelaat ik bepaalde afspraken heb. Als ik helemaal vrij ben dan staat mijn wekker uit.

Snoozen of direct opstaan?
Geen van beiden, hihi. Ik snooze niet, maar ik sta ook zeker niet direct op. Deed ik dat maar ;) .

Slaap je uit in het weekend?
Sowieso. Als ik uit ben geweest de avond daarvoor slaap ik meestal wel heel lang uit, tot half twee ongeveer. Anders is het meestal 10 uur, half 11.

Welke rare dingen doe je in je slaap?
Ik maak een heel raar geluid met mijn mond. Hoe het precies klinkt, kan ik niet helemaal beschrijven..

Hoeveel kussens liggen er in je bed?
2.

Wat heb je aan in bed?
Meestal een pyjama broek van Calvin Klein, en een pyjama shirtje van H&M.

Slaap je met sokken aan?
Nee.

Hoe groot is jouw bed?
2 M x 1.60 M.

Als ik ’s ochtends wakker wordt, is het eerste wat ik doe…
Mijn social media checken.

Droom je elke nacht?
Nee ik droom nooit eigenlijk.

Welke droom of nachtmerrie kun je je goed herinneren?
Ik had een keer een nachtmerrie dat ik aan het buitenspelen was en dat ik werd geroepen omdat ik binnen moest komen. Toen lag mijn vader dood op de tafel en werd ik hysterisch wakker en schreeuwde ik heel hard “papaaa!”. Echt raar.

Wat is jouw grootste droom?
Gelukkig en gezond zijn later.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten