maandag 28 maart 2016

I wish tag

Hey babes, ik heb vandaag een “I wish tag” voor jullie. Deze tag gaat mij eigenlijk nog een beetje meer laten beseffen dat ik al deze dingen niet ga krijgen, maar veel plezier! :)

Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?
Weddingplanner. Ik vind het super leuk om dingen te organiseren. En wat is er dan mooier dan de mooiste en belangrijkste dag van een verliefd stel te mogen plannen? Lijkt me echt heel gaaf om te doen!


Als je een superoverdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?
Dan zou ik een hele mooie auto aanschaffen. Ik zou graag een super luxe auto willen inclusief chaffeur!


Als je een dagje op zou mogen trekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn?
Met 1 van de Kardashians. Khloe, of Kourtney. Kim vind ik een beetje arrogant. Khloe haar attitude en kijk op het leven vind ik super inspirerend. Met Kourtney kan ik denk ik weer heel erg mee lachen want ik vind haar humor echt ge-weldig! Kan niet kiezen, maar 1 van hun.


Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?
Bora-Bora of Hawaii ofzo… Een lekker tropisch eiland, waar het altijd warm is.



Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder en dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?
Dan zou ik gaan voor chocola ofzo. Altijd een goede keuze.



Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?
Faalangst. Die angst kan soms nog wel eens kansen in de weg staan omdat ik altijd dertig keer nadenk over eventuele worst case scenarios die er zouden kunnen plaatsvinden..


Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privé concert bij jou thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn?
Kijk, het zit dus zo. Ik luister niet echt naar bands waarvan ik weet dat ze uit elkaar zijn. Áls ik dan moet kiezen, zou ik gaan voor One Direction. Alleen omdat ik dan persé moet kiezen. Maar ik vind Zayn veel beter zonder de rest (sorry Directioners! One direction fans aanval in 3, 2, 1…)



Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?
Een panda! Ze zijn zo fluffy, en schattig, en knuffelbaar, en gewoon perfect.




Wat is jouw ultieme droom?

XO,

-S- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten