vrijdag 27 mei 2016

The common white girl tag

Hey loves,

Oké, ik denk dat ik eerst even wat uit te leggen heb. Ik heb al een tijdje geen blogpost geplaatst, en I know, it's really bad... De korte reden is; school! Studentenleven is nogal, tja hoe zou ik het omschrijven? Stressvol is denk ik de beste bewoording. Stress voor mij, maar niet voor jullie want don't worry, ik ga vaker posten! Vandaag alweer de laatste tag uit mijn korte reeks; de common white girl tag! Want ja, ik ben zo 'white' en 'common'. (Niet echt, maar let's go!'.)

Favoriete Starbucks drankje?
ALS ik bij de Starbucks kom -wat niet zo vaak is- dan ben ik altijd van plan om met een super fancy drankje naar buiten te komen en dan haal ik uiteindelijk gewoon een caramel frappuccino. The struggle is real.

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Ongeveer een uur. Inclusief douchen, ontbijten en knuffelen met mijn puppy.

Hoeveel selfies maak je op een dag?
Ik denk ongeveer drie? En dan heb ik al mijn snaps niet mee geteld. Geeeen idee of dat veel is of weinig eigenlijk..

Hoeveel Instagram followers en foto's heb je?
Op het moment dat ik nu kijk heb ik 458 followers en 213 foto's.

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?
Lol niet, OMG wel.. En ik hoor wel eens van mijn familie en vrienden dat ik dat heel vaak zeg, terwijl ik het niet eens door heb.

Ben je racistisch?
Lemme tell ya, als ik iets haat in de wereld, is het wel racisme.. Nee dus!

Instagram, Twitter of Tumblr?
Nu moet ik even wat bekennen, want ik heb geen Tumblr, Twitter is naar mijn mening dood, en Instagram is mijn fave.

Wat doe je het grootste deel van je tijd?
School, social media of lachen.

Wie zijn je favoriete YouTubers?
Ik heb er meer, maar op het moment Laura, Sander (check "Sanders Kanaaltje" even! Super grappig, super droog en super nuchter. lach me altijd dood luv voor Sander), Zoella (En dan vooral haar vlogs) en Monica!

Hoe vaak doe je je nagels?
Echt gewoon zo ontzettend weinig dat het gewoon triest is.

Ben je een shopaholic?
Ja, heel erg, is alleen 1 probleempje; heb geen "shopaholic" geld... (giro 444! doneren mag altijd.)

Hoe vaak heb je de film Mean Girls gezien?
Mijn teller staat nu op 4.

Heb je veel kleding?
Valt heel erg mee!

Maak je een foto van je eten voor dat je het op eet?
Nee want ik ben ongeduldig en ik ga echt niet eerst wachten op de perfecte foto en de perfecte hoek enzo dus nee.

Draag je elke dag make-up?
Ja want anders schrikt de buitenwereld. Behalve als ik thuis ben. Alleen. Met de deuren dicht. Nee oké zo erg is het niet hoor.

Hoe stijl je meestal je haar?
Nou ik sta bekend om het knotje. Ik heb al-tijd een knotje. Ik heb heel erg kroes haar dus ik kan er niet zoveel anders mee.

Zie je er altijd presentable uit?
Nope. Want ik ben Kim Kardashian niet.

Dit was het alweer! Ik hoop dat jullie mijn reeks leuk vonden! Er zijn enorm veel blog ideeën en inspiratie, so stay tuned!

XO,

-S-















Geen opmerkingen:

Een reactie posten