zaterdag 5 maart 2016

Mijn 5 favoriete series

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb nu een week vakantie. Nu had ik dus mooi de tijd om het 1 en ander in te halen met wat series! Vandaag deel ik mijn 5 favoriete series met jullie!


Keeping Up With The Kardashians
Ik hou echt van deze serie. Ik kijk het al sinds seizoen 1. Toen was de kwaliteit wel echt super slecht vergeleken met seizoen 11, waar ze nu zijn. De serie gaat over het leven van de Kardashians en alle drama en gedoe daar om heen. Heel kort en bondig, maar zo is het wel. De Kardashians zijn nu bij seizoen 11 aflevering 14. Elke zondag komt er een nieuwe aflevering op E! Entertainment.


The Rich Kids Of Beveryhills
De serie gaat over een groep jongens en meiden in Beverlyhills die heel rijk zijn. Wauw, goede beschrijving.. In ieder geval, ze hebben dus hele rijke ouders, en daardoor zijn ze zeg maar best wel heel erg verwend. Deze serie gaat eigenlijk ook alleen maar om drama, haha. Meestal omdat ze niet krijgen wat ze willen. Oke, ik weet niet hoe ik het mooier kan verwoorden, maar geef het eens een kans!


The Vampire Diaries
Ik ben met deze serie nog helemaal niet zo ver, maar ik vind het nu al helemaal geweldig! Aangezien ik nog niet zo ver ben, is het moeilijk goed te vertellen waar het allemaal over gaat. Wikipedia zegt:

! SPOILER ALERT :) !
“De serie volgde het leven van Elena Gilbert in de eerste 6 seizoenen. Zij woonde samen met haar broer Jeremy en hun tante Jenna Sommers, die nadat de ouders van Elena en Jeremy verongelukten, hun voogd werd. Nadat Jeremy en ook later Elena uit de serie verdwenen na seizoen 6, veranderde de focus van de serie naar de twee Salvatore broers (Damon en Stefan).
Voornamelijk speelt de serie zich af in Mystic Falls, Virginia. Een stad met een bovennatuurlijke geschiedenis, sinds de migranten uit New England in de late 19e eeuw zich er hebben gevestigd.”


Pretty Little Liars
Deze serie gaat over een groep meiden die gestalkt worden. Lekker kort. Oke, ik doe wel wat uitgebreider: ze zitten dus op high school en ze proberen hun gewone leven te leven maar ze worden dus gestalkt door iemand die zichzelf “A” noemt. De serie is echt super spannend doordat de acties van de stalker steeds heftiger en heftiger worden.. Deze serie is echt een super grote aanrader! Ondanks dat het even duurt voordat je er helemaal in komt (mocht je vanaf het begin beginnen..).


Gossip Girl
Deze serie gaat over een groep rijke mensen in de Upper East Side van New York. Eigenlijk gaat deze serie een beetje over kansloze drama dingen. “Die vind die leuk, de 1 gaat vreemd terwijl de ander zwanger is, die komt in de gevangenis, die zorgt weer voor een schandaal, luxe feestjes” een beetje zo’n soort leven zeg maar. Alle grote schandalen en nieuwtjes komen op een blog en die schrijver van die blog noemt zichzelf Gossip Girl. Niemand weet wie hij of zij is. Later in de serie wordt dit overigens wel bekend gemaakt. Ik vind de serie zo leuk omdat je niet zoveel hoeft na te denken als je de serie kijkt. Bij bijvoorbeeld Vampire Diaries of Pretty Little Liars moet je het wel echt volgen. Maar bij deze serie kan je prima ondertussen appen of zo, je mist niks!

Dit waren mijn favoriete series op dit moment! Ik heb gemerkt dat ik het erg moeilijk vind om uit te leggen waar het over gaat, maar het zijn allemaal aanraders! Wat is jouw favoriete serie of tv programma?

XO,



-S-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten