donderdag 3 maart 2016

My beauty wishlist

Het leek me leuk om alle producten die ik ooit nog wil kopen eens op een rijtje te zetten. Dus heb ik mijn beauty wishlist gemaakt! Veel plezier ^^





















Deze lipstick is heel erg bekend. Waarschijnlijk heb je er al weleens van gehoord. De bestverkopende lipstick van MAC is Velvet Teddy, een hele mooie nude kleur. Diva staat zeker wel in de top 5. Het is een warme bessenrood. Laatst was ik bij Amber. Een goeie vriendin van mij met een super leuke blog! www.amberkorf.blogspot.nl . Zeker de moeite waard! Anyways, zij heeft die lipstick dus. Ik deed hem op, en was verliefd!





















The balm staat bekend om hun mooie highlighters. Deze highlighter is prachtig. Het is een warme tint, dat staat het mooist bij mijn huidskleur. Staat een koele tint jou beter? Probeer dan eens de Cindy-Lou Manizer! Dit is ook een hele mooie highlighter, maar dan een koelere variant.





















Ik hou echt van Dior. Nou moet ik toegeven dat ik niet zoveel Dior producten heb, maar ik vind hun producten wel erg mooi en lekker. Deze parfum is een voorbeeld daar van! De parfum heet Blooming Bouquet. De naam zegt het al, het is een frisse en bloemige geur.





















Alle meiden en vrouwen kennen het denk ik wel. Dat moment dat je make-up in de ochtend flawless zit, maar aan de eind van de dag ziet je gezicht eruit alsof je bent aangereden.. (Met een vrachtwagen..) MAC is nog niet heel erg lang op de markt met dit product. Het beloofd je make-up er de hele dag perfect uit te laten zien. Ben benieuwd!





















Dan als laatste, de Naked Palette 2 van Urban Decay! Dit palette bevat koele maar ook warme tinten. Kleuren met shimmer, maar ook matte kleuren! Je kan er een everyday look mee maken, maar ook een look voor ’s avonds. Ik vind de kleuren zo ontzettend mooi!

Dit waren alle producten. Ik heb het even bij elkaar opgeteld. Als ik alle producten zou willen kopen, dan ben ik ¢184,90 kwijt.. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat er voor over heb allemaal. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Wat staat er allemaal op jullie wishlist?

XO,



-S-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten