vrijdag 12 februari 2016

"Get to know me tag"

Omdat dit mijn eerste blogpost is, leek het me wel leuk dat ik wat meer over mezelf vertel. Dat ga ik doen doormiddel van deze leuke tag die ik heb opgezocht! Veel plezier! :)

Geboortejaar:
2000. Mijn hele geboortedatum is 06-01-2000.

Hoe lang ben je?
Ik ben 1.78m ongeveer.

Wat dacht je toen je vanochtend wakker werd?
‘’ugh! Ik wil niet opstaan.. Wat ga ik vandaag aandoen?"

Waar ben je op dit moment?
Ik zit met mijn laptop in bed.

Single / relatie?
Ik ben single.

Geef een korte omschrijving van jezelf:
Creatief, zorgzaam, eigenwijs (of koppig?), sociaal…

Wat zou je op dit moment graag willen?
Een knuffel..

Wat is je doel in het leven?
Een succesvolle baan in de mediawereld en een leuke blog runnen. En ik wil graag heel veel reizen. En ik wil in het buitenland studeren... En ik wil naar de Purpose Tour...En ik wil Louboutins… (oké, ik stop)

Waar ben je bang voor?
Naast hele grote spinnen en slangen, ben ik altijd heel snel bang om te falen, faalangst dus.

Heb je je rijbewijs?
Nope, I wish i had!

Nagellak of lipstick?
Deze vind ik echt gemeen want ik ben super gek op allebei! Maar dan ga ik denk ik toch voor lipstick. Denk ik. Of toch nagellak? Nee, lipstick..

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Ik ben gek op de winter. Omdat ik hou van de cozy sweaters en de sneeuw en de feestdagen enzo. Ik vind dat de winter gewoon iets heel gezelligs heeft.

Wil je ooit trouwen?
Yes, i do! Ik ben echt wel een "meisje - meisje" die daar weleens over nadenkt. Het lijkt me echt geweldig om in een mooie jurk en op een mooie locatie zoiets bijzonders mee te maken. 


Ben je een health freak?
Nee, niet echt nee. Ik eet wel superfoods en zo min mogelijk suiker, maar ik ben niet heel erg obsessief bezig met gezondheid ofzo.

Wat voor kleur en lengte heeft je haar?
Mijn haar is licht bruin en in de zomer donker blond, en is ongeveer 40 centimeter.

Welk kleding of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik wil heeel graag de Anastasia Contour kit! Dan wel de poeder versie. Misschien ooit...

Heb je tattoos of piercings?
Nee! Ik heb alleen twee gaatjes in mijn oor. Ik zou nog wel heel graag een navelpiercing willen ooit. En misschien een kleine tattoo als ik er een goede reden voor heb.

Draag je een bril?
Nee, gelukkig heb ik goede ogen.

Wat is jouw perfecte pizza?
Een pizza met alleen maar kaas.

Wat is je favoriete eten en drinken?
Mijn lievelingseten is roti (Surinaams) en mijn lievelingsdrankje is koffie (en dan het liefst een Latte Macchiato

Wat is je favoriete parfum?
Ari van Ariana Grande.

Wat is het laatste ding dat je kocht?
Fiji Water. Je weet wel, dat mooie flesje die je overal op Instagram ziet, die ja. 

Wat deed je vanochtend om 8 uur?
Mijn schoenen aan, want toen moest ik vertrekken naar school voor mijn drama les.

Favoriete ijs?
Liuk’s! Dat is een citroen ijsje op een drop stokje. Heavennn!

Slaap je veel of sta je vaak vroeg op?
Ik slaap helemaal niet veel, maar ik sta ook niet vroeg op.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Ik slaap met maar 1 kussen onder mijn hoofd, maar ik heb mijn bed (bijna) elke dag opgemaakt met mooie sierkussentjes, dus die leg ik altijd aan de kant als ik ga slapen.

Ben je geordend of slordig?
In mijn hoofd ben ik geordend (thanks to the to-do boekjes! ) maar in mijn spullen, en die opgeruimd houden, ben ik weer erg slordig. Gek eigenlijk dat dat zo kan verschillen.

Wie wil je op dit moment graag zien?
Mijn familie want die zie ik niet zo vaak.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Sowieso dat ik mijn mbo en hbo diploma heb behaald. Dan hoop ik bezig te zijn met een universitaire studie (het liefst in het buitenland ergens) en vooral  dat ik dan gelukkig en gezond ben.

Wie mis je op dit moment?
Mijn opa best wel.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Mijn ogen en lippen denk ik.

Ben je verlegen?
Nee, helemaal niet.

Heb je een accent?
Ja, ik heb een Twents accent, jammer genoeg..

Heb je broers of zussen?
Ja, ik heb een zusje van 8.

Hoe ziet een gemiddelde dag eruit voor jou?
Mijn dagen zijn allemaal anders. Elke dag moet ik op school beginnen om half negen en dan zit ik gemiddeld tot ongeveer half vijf op school. Dan kom ik thuis, doe ik huiswerk, gaan we eten, ga ik douchen en dan ga ik meestal slapen. In het weekend ga ik meestal uit en/of spreek ik met vrienden af. 

Zo, dat was een lange zit. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mij een beetje beter te leren kennen door deze tag. Ik vond het zelf een leuke tag omdat er hele variërende vragen in zitten. Meestal met een tag geef je de vragen door aan een ander persoon, maar ik doe dat niet. Als je zelf ook een blog hebt, of je wilt de vragen overnemen, dan mag je dat gewoon doen! 

XO,

-S-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten