woensdag 22 februari 2017

Mijn onderzoek naar wimperextensions... Talk that talk #1

Lieve meiden,

Meerdere mensen in mijn omgeving dragen wimperextensions. Ik begin er langzaam aan toch echt wel verliefd op te worden. Nu wil ik ze dus volgende maand laten zetten. Misschien denk je wel 'Waarom volgende maand dan pas?'. Nou, omdat ik dus goed onderzoek wil doen. De 1 kan er niet tegen en is er allergisch voor. De ander laat dure wimpers zetten en ze vallen er al na twee weken af... Heb allerlei verhalen al gehoord. Toch wil ik het echt heel erg graag.

Daarnaast heb je ook nog allemaal verschillende soorten. 'One by One', complete wimperstrips, hele plukjes wimpers.... Wat is nou wat?


Zo wil ik ze ongeveer... (bovenste)





Zal ik het doen of niet?  Ik denk dat ik het gewoon ga proberen.


Hebben jullie ervaring met wimperextensions? Zo ja, laat het me weten!


XO,



-S-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten